Tisztelt FM szakemberek, Kollegák!
Szeretnék élni a fórum adta lehetőséggel, és egy aktuális témát bedobni.
Válságkezelési metodikák az FM-en belül
Javaslom, hogy legyünk egymás segítségére, és saját, napi gyakorlatunkból, tapasztalatunkból adjunk néhány ötletet.
Az én ötleteim:
- a szerződött szolgáltatók, alvállalkozók időleges (pl. fél év), minimál költség (low cost) megállapodása,
- a működtetés, üzemeltetés költségminimumának több alternatívában való kidolgozása, úgy mint működési minimum, vagy a belső ügyfelek által elfogadható minimum (átmeneti időre, max. 1 év),
- különösebb fennakadást nem okozó szolgáltatások átmeneti szüneteltetése,
- devizaárfolyam függőség minimalizálása, célirányos beszerzéssel, árfolyam kompenzáció.
Várom mindenki kiegészítő javaslatát, és amennyiben valamelyik témával kapcsolatban komolyabb érdeklődés van, akkor annak részletesebb kifejtését szívesen megteszem, javaslom.
Válaszokat, észrevételeket várva,
Üdvözlettel:
Toronyi András