Kitöltöttem az űrlapot. Számomra érdekes eredményt hozott. 81% lett. Meglepett a közepes érték, mert takarítástól a feliratok-oktatás, vagy a dolgozói viselkedés és az üzeletmenet folytonosság kapcsán jól irányított intézkedések kerültek bevezetésre cégünk részéről, amelyeket a gyakorlatban is jól alkalmaz a cég és dolgozói is. A közepes kockázat a helyszíni ellenőrzéshez köthető, mégpedig olyan intézkedésekhez amelyeket mint bérlő nem tudunk saját hatáskörben bevezetni, mivel az irodaház üzemeltetéshez tartozó területeket érint. Például ajtók működtetése, érintés nélküli adagolók...stb.Itt vagy nagyon hosszú időt venne igénybe, vagy szinte lehetetlen elérni a bevezetésüket. Sokkal nagyob kockázatot jelentenének, ha az irodánk nem tudott volna teljes otthoni munkavégzésre átállni és nem online működne.
Tősér Orsi